martes, 20 de enero de 2015

Vestida de nit - Silvia Perez Cruz - Acords



Vestida de nit - Silvia Perez Cruz - Acords



XILV Cantada d'havaneres de Calella de Palafrugell 2010

Lletra: Glòria Cruz
Música: Càstor Pérez


Em7  B9  B7  Em | Em7  B9  B7  Em




Em                            Am
Pinto les notes d’una havanera
          D                    G  B9
blava com l’aigua d’un mar antic.
          Em                      Am
Blanca d’escuma, dolça com l’aire,
      Em                 B9  
gris de gavines, daurada d’imatges,
         Em
vestida de nit.


        Am      D            G    Em
Miro el paisatge, cerco paraules,
               B9                  Em
que omplin els versos sense neguit.
            Am      B9        Em
Els pins m’abracen, sento com callen,
        Am     B9       E
el vent s’emporta tot l’horitzó.


              E
Si pogués fer-me escata
            G#m 
i amagar-me a la platja
              F#m·                E B9
per sentir sons i tardes del passat,
             G#m         F#m 
d’aquest món d’enyorança,
       C#m         Fm#      Badd11        E B9
amor i calma, perfumat de lluna, foc i rom.


                 E                   G#m
Si pogués enfilar-me a l’onada més alta
              F#m               E B9
i guarnir de palmeres el record,
               G#m         F#m           C#m
escampant amb canyella totes les cales
          F#m      Badd11      E    Em
i amb petxines fer-lis un bressol.


          Em                   Am
Els vells em parlen plens de tendresa,
        D               G  B9 
d’hores viscudes amb emoció.
       Em                    Am
Joves encara, forts i valents,
           Em                B9
prínceps de xarxa, herois de tempesta,
       Em
amics del bon temps.


         Am      D            G    Em    
Els ulls inventen noves històries,
         B9                        Em
vaixells que tornen d’un lloc de sol.
       Am      B9         Em
Porten tonades enamorades.
      Am     B9       E
Dones i Pàtria, veles i flors.


              E
Si pogués fer-me escata
            Gm# 
i amagar-me a la platja
              Fm#·                E B9
per sentir sons i tardes del passat,
             G#m         F#m 
d’aquest món d’enyorança,
        C#m         Fm#      Badd11       E B9
amor i calma, perfumat de lluna, foc i rom.


                E                   G#m
Si pogués enfilar-me a l’onada més alta
              F#m               E B9
i guarnir de palmeres el record,
               G#m         F#m        C#m
escampant amb canyella totes les cales
          F#m      Badd11       E   
i amb petxines fer-lis un bressol.


          F#m      Badd11       E   
i amb petxines fer-lis un bressol.

1 comentario: